Otra Convocatoria Solidaria Con Nais Contra A Impunidade Y Lxs 15 De Arteixo En Asturias Ante El Juicio De Mañana. Esta Vez En Gijón

[ A+ ] /[ A- ]

cartel_nais

Muyeres en Llucha han convocado una concentración ante los juzgados de Xixón, Plaza Decano Eduardo Ibaseta, a las 10:00 de mañana, coincidiendo con el horario del juicio contra lxs 15 de Arteixo, para quienes el fiscal pide un total de 54.000 euros de pena-multa, 3600 por persona, o nueve meses de cárcel en caso de impago, y en solidaridad con las Nais Contra a Impunidade gallegas. varias de cuyas componentes se ven amenazadas por el sistema punitivo en este proceso. Como dicen las compañeras asturianas:

Esti coleutivu ta formáu por muyeres, madres de persones preses (algunes torturaes y muertes nes cárceles), que sedrán xulgaes por pidir xusticia, por pidir qu’acabe la impunidá policial en comisaries y cárceles, por pidir un tratu xustu pa les persones preses, por desixir el fin de les tortures,…

Dende *Muyeres en llucha* pidimosvos que vos unáis a esta concentración delantre de los xulgaos de Xixón en solidaridá cola xente que llucha por una sociedá xusta pa toes y toos.

Recordar que’l 28 d’ochobre otru mozu fallecía en dependencies policiales, na comisaria de la ertzaintza de Sestao.

Equí n’Asturies tamién tenemos casos de xente que muerre nes comisaries o na cárcel. Y ye muncha la xente presa que sofre vulneración de los sos drechos básicos, como por exemplu recibir tratamientos médicos.

Por eso esti miércoles os invitamos a univos a nosotres y glayar:

¡ABSOLUCIÓN PA LA XENTE QUE LLUCHA!

¡TÓQUENNOS A UNA, TÓQUENNOS A TOES!

¡ABAXO LES MURIES DE LES PRISIONES!

No Responses to “Otra Convocatoria Solidaria Con Nais Contra A Impunidade Y Lxs 15 De Arteixo En Asturias Ante El Juicio De Mañana. Esta Vez En Gijón”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Otra Convocatoria Solidaria Con Nais Contra A Impunidade Y Lxs 15 De Arteixo En Asturias Ante El Juicio De Mañana. Esta Vez En Gijón - Lubaki Agenda - […] Otra Convocatoria Solidaria Con Nais Contra A Impunidade Y Lxs 15 De Arteixo En Asturias Ante El Jui… […]

Comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *