Otra Convocatoria Solidaria Con Nais Contra A Impunidade Y Lxs 15 De Arteixo En Asturias Ante El Juicio De Mañana. Esta Vez En Gijón

cartel_nais

Muyeres en Llucha han convocado una concentración ante los juzgados de Xixón, Plaza Decano Eduardo Ibaseta, a las 10:00 de mañana, coincidiendo con el horario del juicio contra lxs 15 de Arteixo, para quienes el fiscal pide un total de 54.000 euros de pena-multa, 3600 por persona, o nueve meses de cárcel en caso de impago, y en solidaridad con las Nais Contra a Impunidade gallegas. varias de cuyas componentes se ven amenazadas por el sistema punitivo en este proceso. Como dicen las compañeras asturianas:

Esti coleutivu ta formáu por muyeres, madres de persones preses (algunes torturaes y muertes nes cárceles), que sedrán xulgaes por pidir xusticia, por pidir qu’acabe la impunidá policial en comisaries y cárceles, por pidir un tratu xustu pa les persones preses, por desixir el fin de les tortures,…

Dende *Muyeres en llucha* pidimosvos que vos unáis a esta concentración delantre de los xulgaos de Xixón en solidaridá cola xente que llucha por una sociedá xusta pa toes y toos.

Recordar que’l 28 d’ochobre otru mozu fallecía en dependencies policiales, na comisaria de la ertzaintza de Sestao.

Equí n’Asturies tamién tenemos casos de xente que muerre nes comisaries o na cárcel. Y ye muncha la xente presa que sofre vulneración de los sos drechos básicos, como por exemplu recibir tratamientos médicos.

Por eso esti miércoles os invitamos a univos a nosotres y glayar:

¡ABSOLUCIÓN PA LA XENTE QUE LLUCHA!

¡TÓQUENNOS A UNA, TÓQUENNOS A TOES!

¡ABAXO LES MURIES DE LES PRISIONES!

Un comentario

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.